Hotels by Sheetz

Onze hotels zijn open

Als gevolg van de nieuwe maatregelen per ingang van 25 september 2021 delen we graag onze procedure mee om het voor u als gast zo aangenaam mogelijk te maken.

Vanaf 25 september zijn ook wij als hotel gebonden aan het Coronatoegangsbewijs (CTB) indien u gebruik maakt van onze drank- en eetgelegenheden. Wij vragen en verzoeken vriendelijk u om tijdens de check-in uw QR-code of CTB te laten scannen bij de front-office medewerkers. Wanneer uw scan als ‘groen’ aangemerkt wordt kunt u gebruik maken van onze drank- en eetfaciliteiten. Indien de scan ‘rood’ aangeeft, kunt u hier dus géén gebruik van maken en kunt u enkel genieten van logies.

De Rijksoverheid heeft deze beslissing over het CTB genomen en voor ons rest er niets anders dan dit uit te voeren. U wordt dus slechts éénmaal tijdens uw verblijf gescand, omdat dit anders bij elk bezoek van onze drank- en eetfaciliteiten tijdens uw verblijf moet gebeuren. Zie dit als een win-win situatie voor uzelf, maar ook voor ons als bedrijf. Uiteraard zullen er discussies ontstaan welke wij liever vermijden. We willen graag iedereen verwelkomen, maar willen dit ook wel op de meest veilige manier voor al onze gasten.

Veelgestelde vragen

Wat als ik geen vaccin heb of niet in het bezit ben van een geldige QR-code?

Indien u geen vaccin heeft gehad of niet in het bezit bent van de QR-code van het coronatoegangsbewijs bent u uiteraard nog van harte welkom in ons hotel. Echter kunt u geen plaats nemen in onze drank- en eetgelegenheden. Afhalen is wel mogelijk.

Wat als ik wil annuleren / verplaatsen omwille van deze maatregel?

Het liefst ontvangen wij u als gast, maar hebben begrip voor uw beslissing. Annuleren kan volgens de door ons gehanteerde Uniforme Voorwaarden Horeca. Heeft u niet direct via ons geboekt of via een derde partij geboekt? In uw reserveringsbevestiging staan de boekingsvoorwaarden vermeld. Indien u wilt verplaatsen is dit mogelijk op basis van beschikbaarheid. Echter bestaat de kans dat u hiervoor een meerprijs betaald.

Mijn reisgeno(o)t(e) heeft geen vaccin of QR-code, wat nu?

Indien uw reisgezelschap niet in het bezit is van bovenstaande, kunnen wij hem/haar niet toelaten onze drank- en eetgelegenheden. Indien u een arrangement met diner heeft geboekt en uw gezelschap is tijdens check-in niet in het bezit van bovenstaande, zijn wij genoodzaakt de volledige kosten van uw arrangement aan te rekenen.

Zijn al uw medewerkers gevaccineerd?

Wij als bedrijf nemen voldoende maatregelen en laten onze medewerkers iedere 48 uur testen door middel van een sneltest. Echter kunnen wij als werkgever onze medewerkers niet verplichten om het vaccin te nemen. Als werkgever kunnen wij de vraag stellen, echter hoeft de medewerker niet te antwoorden op deze vraag.

Kan ik nog wel gebruik maken van andere faciliteiten indien ik niet beschik over een geldige CTB?

De toegangscontrole van het CTB geldt enkel en alleen voor de drank- en eetgelegenheden. U kunt dus zonder code of zonder geldig toegangsbewijs wel gebruik maken van onze fitness en het zwembad in de hotels die hierover beschikken.